Tak, przyjmujemy wstępną rezerwację na okres 7 dni, natomiast 100% gwarancja terminu obowiązuje od momentu podpisania umowy.
Tak, przyjmujemy wstępną rezerwację na okres 7 dni, natomiast 100% gwarancja terminu obowiązuje od momentu podpisania umowy.
Samo przyjęcie weselne zaczyna się u nas zwykle pomiędzy 15 a 17. W/g umowy, impreza może trwać do 5 rano następnego dnia, natomiast gościa mają dodatkową godzinę, do 6 rano, na opuszczenie winnicy.
W ramach przygotowania do przyjęcia tego samego dnia, catering i inni podwykonawcy (florystka, dekoratorka) zwykle pojawiają się w winiarni od godz 8 rano, tak aby generalnie na godz 13:00 wszystko było gotowe.
Cena wynajmu obejmuje nasz budynek winiarni (sala eventowa, ogród zimowy, taras widokowy), infrastruktura cateringowa, parking oraz 1ha otaczającej winnicy. Impreza jest zamknięta tylko dla Państwa gości (na bramie wjazdowej będzie wywieszka, że winiarnia dzisiaj jest zamknięta).
Dodatkowo, w cenie wliczamy prąd na użycie gości, DJa oraz cateringu i innych podwykonawców. Na wypadek przerwy w dostawie prądu, posiadamy w gotowości agregat prądotwórczy.
Także w cenie wynajmu, będziemy podczas przyjęcia dbać o czystość toalet i je uzupełniać.
Jak najbardziej. Na bieżąco współpracujemy z dwoma firmami cateringowymi, które już wielokrotnie pojawiały się w naszych progach i znają naszą infrastrukturę. Są to:
Modern Catering (Kraków)
https://www.facebook.com/moderncateringkrakow
Niezłe Ziółka Catering (Oświęcim)
Ich ogólną ofertę załączyliśmy w naszym pliku ofertowym. Natomiast, po szczegóły realizacji prosimy o kontakt z bezpośrednio z w/w firmami.
Posiadamy na stanie specjalnie zamówione “ławy toskańskie”, które pięknie komponują się z klimatem winiarni i winnicy. Jeżeli są Państwo zainteresowani ich wynajmem, posiadamy 5 ław o długości 4m i 4 ławy o długości 2m (wszystkie mają 99.5cm szerokości). Przy ławie 4 metrowej z krzesłami od cateringu, może usiąść 7 osób z każdej strony. Przy ławach 2 metrowych, może usiąść 3.5 osoby z każdej strony (ale stoły można oczywiście łączyć).
Najczęściej nasze ławy są dekorowane bieżnikiem na środku tak aby boki drewnianych ław były odkryte, co ładnie kontrastuje z jasnymi talerzami.
Niestety, dysponujemy jedynie krzesłami do degustacji, które nie nadają się do przyjęć weselnych.
Krzesła z tworzywa lub piękne krzesła drewniane (na zdjęciu) często pojawiają się u nas od JG Gastro – w pliku oferty jest załączona ich ulotka, polecamy!
Jak najbardziej, zamieszczamy rzut naszej sali:
Ponieważ jesteśmy winnicą, która produkuje wina ekologicznie, ważna jest dla nas aby wina które pojawiają się u nas były z naszej produkcji.
Niemniej, zdajemy sobie sprawę, że goście lubią także inne alkohole oprócz win i z racji tego można wnieść inne alkohole we własnym zakresie, za które nie pobieramy korkowego.
Tak, specjalnie dla ceremonii przyrzeczenia w plenerze postawiliśmy drewnianą konstrukcję obok naszej winiarni, ze ścieżką kamienną prowadzącą do niej. Rozmiar konstrukcji to 327cm szerokości i 410cm wysokości.
W ramach oferty przyrzeczenia, przygotowujemy 50 białych krzeseł dla gości oraz specjalne krzesła dla pary młodej, stolik i fotel dla urzędnika.
Tak, posiadamy 50mb girland z regulacją światła, które pięknie się komponują w wieczornej scenerii przyjęcia. Szczegóły w naszej ofercie.
Generalnie, przy 80-100 osobowej imprezie, obserwujemy, że połowa gości przyjeżdża własnym sumptem, natomiast połowa jest przywożona busikiem z Krakowa lub innej lokalizacji.
Zwykle busik odwozi gości podczas imprezy dwa razy, najpierw około godz 23:00, następnie około godz 02:00. W naszej winnicy, posiadamy utwardzony parking obok budynku winiarni na 50 samochodów.
Dla transportu, rekomendujemy sprawdzonych przewoźników – dla mniejszych busików (do dwudziestu kilka osób) polecamy Superbus ze wsi obok (Sanka), który zna dobrze winnicę i często świadczy nam usługę transportową. Telefon do Superbusa to 12 280-51-97 lub 601 481 319
Natomiast dla transportu autokarem polecamy FiveStar z Krakowa Tel. +48 502 817 097, Tel. +48 509 136 381.
Ulotki obu przewoźników są zamieszczone w pakiecie ofertowym.
Wesele to często skomplikowane salto logistyczne. Oczywiście, punkt wyjścia to rezerwacja wybranego terminu w miejscu, które Wam się spodoba.
W naszym wypadku, po podpisaniu umowy, na pewno najpierw należy wybrać catering, potwierdzić z nimi termin oraz potwierdzić termin w kościele lub w Urzędzie Stanu Cywilnego (w naszym przypadku urząd gminy Czernichów) jeżeli ceremonia przyrzeczenia ma się odbyć u nas.
Jeżeli planują Państwo ślub kościelny, polecamy nieduży, romantyczny Kościół św. Marii Magdaleny we wsi obok Zalas – już kilka par wybrało to miejsce i byli bardzo zadowoleni. Alternatywnie, polecamy pięknie położony w parku Klasztor oo. Bernardynów w Alwernii.
Po wyborze miejsca, cateringu oraz USC/kościół, następnie należy z jednej strony wybrać menu pożywienia (zwykle umawiają się Państwo na degustację z cateringiem) oraz zakontraktować dodatkowych podwykonawców (florystka/dekoratorka, DJ, fotograf, firma transportowa (busiki), etc).
Do tego oczywiście dochodzi przygotowanie zaproszeń, ustalenia odpowiedniego menu dla osób wege czy z alergiami.
W maju, w roku Państwa przyjęcia, organizujemy dodatkowo degustację win dla par w celu wybrania win do menu. Podczas tego spotkania ustalają Państwo dodatkowe opcje wynajmu od nas (leżaki, skrzynki, girlandy, wine bar).
Jeżeli mają Państwo w miarę odległy termin przyjęcia, polecamy odwiedzenia nas podczas wesela innych par pomiędzy godz 11:00 a 12:00 – praktycznie każda sobota w sezonie jest weselna (proszę sprawdzić kalendarz).